Sunday, December 28, 2008

Leapsa

Am primit o leapsa de la Adina:

"Ce tehnologie/concept/element/invenţie science fiction ai vrea să vezi prinzând viaţă?"

Adina a raspuns cu replicatorul din StarTrek. Probabil cea mai buna chestie posibila.
Am stat si am rememorat tot SF-ul citit si vazut de mine. Sunt multe chestii care mi-ar placea sa le vad realizate. De la chestii marunte si foarte marunte pana la unele de dimensiuni planetare.
In final m-am hotarat. As vrea sa vad un motor hyperluminic. Un 'warp drive'. Cred ca motorul hyperluminic e sansa noastra de a exista pe viitor ca civilizatie. Motorul hyperluminic ne-ar permite sa evadam dintr-o lume secatuita de resurse si sa ne extindem spre noi planete.

Sorin, Dorutu? Interesati?

3 comments:

  1. Stargate-ul!
    Propun sa inlocuim aeroporturile cu stargate-uri. Si apoi garile si statiile de autobuz.
    Sa facem si niste stargate-uri mai mici in loc de cosuri de gunoi. Dar asta nu e bine, inseamna ca vom trimite mizeriile noastre prin alte universuri. Imi retrag ideea cu cosurile de gunoi.

    ReplyDelete
  2. hihi :) ambele idei sunt faine. prima mea alegere era de fapt ordinul surorilor Bene Gesserit, voi doi sunteti mai blanzi.

    ReplyDelete